søndag den 23. november 2014

November- Test

Jeg var i Torsdags i Hammel, for at få fortaget en gennemgående test.

Selve testen bestod af følgende: 
- 10 min opvarmning
- 10 sek. (sidende spurt)
ca. 20 min (15 watt stigning pr. 2. min.) - Formålet ved denne test, er at ramme sin Laktat grænse (syregrænsen) ved at man stiger i watt, i mit tilfælde startede jeg på 170, og steg efterfølgende hvert 3. min.
- 5 min rull
- 5 min all-out (Formål er at se hvor mange watt man kan holde i 5 min)
Optagelse fra den sidste 5 min all out test:

Jeg tog også en lign. test på Vejle Idrætsefterskole samme tid sidste år, det var dog en lidt mere gennemgående test, med iltoptagelse (hvor man har en maske på under testen, der har til formål at måle og analysere ens ilt-output)

EN VIDEO FRA DEN TEST KAN SES HER:
https://www.facebook.com/video.php?v=10151691347765855&set=vb.188741126698&type=3&theater





Ingen kommentarer:

Send en kommentar