fredag den 20. november 2015

Perioden efter sæsonafslutningen

Efter sæsonafslutningen i Bov stod cyklen stille i 12 dage, inden den blev pakket i en cykelkuffert og fløjet til Pisa (Italien), hvor jeg i efterårsferien + 5 dage havde et par super fede dage i selskab med Nicolai Brøchner. Nico skal i den kommende sæson køre for det danske Continental-hold Riwal Cycling Team


Et billede slået op af Mathias Mortensen (@mathiaswm) den



Da jeg kom hjem fra Lucca, havde jeg kørt små 20 timer, og var egentlig i ok form på trods af, at jeg befandt mig midt i Oktober. Derfor tog jeg en komplet uge ud af kalenderen, hvor jeg drak god kaffe fra Kaffe-Mølle og spiste godt igennem.





Ugen efter startede jeg så stille og rolig op igen, og havde første egentlige træningspas på sjælland i forbindelse med vores første team-samling den sidste weekend i Oktober.




Jeg har derefter fået en fin træningscyklus op at køre, og har i denne uge haft min første restitutionsuge denne vinter. Ligesom sidste vinter  kører jeg 16 dage med træning og 5 dages rest, for at bibeholde weekenderne og samtidig muligheden for at køre mange timer i dagslys.

Jeg havde i sidste weekend besøg fra HCK. I forbindelse med en 18 års- fest overnattede Asbjørn Hellemose (1. års Junior for den kommende sæson), vi fik et par fine træningspas fyrrede af, og kørte i Søndags med KBC til fællestræning.



Næste træningssamling med mit nye team er d. 28 November, hvor der skal trænings igennem med gutterne.

Gripgrab - Sponsor
GripGrab er med til at sponsor en række sports udøvere der brænder for deres sport. Tilbage i 2012 var jeg så priviligeret at blive Lokal Hero , og har lige siden haft et super velfungerende samarbejde med dem. De bidrager til at skabe et pusterum i budgettet, så ens trænings bliver optimeret. På den måde skaber GripGrab de bedste rammer, for at udvikle sig frem mod mine fremtidig mål.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar