torsdag den 13. november 2014

Off-season, Vintertræning (Cross) og GripGrab


Vintertræning skudt igang: 
Efter sæsonafslutningen satte jeg raceren ud i skuret og lod den efterfølgende stå i 3 uger, hvilket gjorde mig mental klar på vintertræning, hvilket også var hele iden med den lange pause. 3 uger med usund mad og en masse nutella medførte en lille vægtforøgelse på 2 kg. Jeg ha nu været igang i små 4 uger, med styrketræning og landevejen. Jeg er pt igang med restitutions uge. Jeg har i år udskiftet Vinterlågen fra sidste år med en ny Principia fra Bikebuster Kolding, hvilket jeg har været super glad for. 
Raceren for vintersæsonen 14/15

Cross: 
Som landevejs rytter vil man altid gerne øge sin tekniske evner, hvilket jeg i 2013 havde tænkt mig via en Scott Scale mtb. Jeg følte dog aldrig rigtigt at jeg fik noget ud af den, da jeg brugte meget tid på den sammen med min søster, hvilket tvang mig væk fra de t ekniske aspekter. Så i år har jeg tænkt mig at bruge tiden i skoven på cykelcross, da den nok passer bedre til de lidt større spor. Jeg har fået fat i en rigtig fin Blue Cross ramme med carbon styr og saddelpind og top bremser. Jeg har tænkt mig at sætte den op med en brugt sram force geargruppe og American Classic sprinter hjulsæt: 
http://www.cyclingweekly.co.uk/reviews/wheels/american-classic-sprint-350-wheelset



GripGrab: 
I år (2014) har jeg været så heldig at få et sponsorrat med GripGrab, hvilket har resulteret i et super godt samarbejde. Det har betydet at jeg er kommet ind på deres hjemmeside under lokalhero: http://www.gripgrab.com/da/local-heroes/cycling

Jeg har senest lavet en video som kan ses ved at følge linket her under, med lidt input om den forrige 2014 sæson som u17 ryttere: GripGrab Interview 2014 










  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar