lørdag den 25. april 2015

Den korte udgave (SKIVE)

I får lige en kort udgave af forventning til weekendens eneste cykelløb i Skive, da jeg skriver SO1 opgave (samfundsøkonomiskopgave) ;-)

Cykelløb i Skive 
21,2 km, 5 omgange, 111 højdemeter
ialt: 106 km, 555 højdemeter.

Med en hård maj måned i vente (Youth tour, Tour de himmelfart og Pinseløbene) har størstedelen af Junior feltet valgt at snuppe en løbsfri weekend. De samme er sig gældende på HCK, hvor vi kun er 3 til start (Sebastian, Asbjørn og jeg) Campus og Riwall har derimod valgt at køre med mange ryttere til start, så de bliver klart at se i fronten (Ansvaret lægger på deres skuldre..)

Skive er et løb jeg altid har formået at køre godt i, da ruten passer mig godt. (Få højdemeter, i let kuperet terræn uden nogen form for bakkedrag)

Jeg forventer så vidt muligt at køre point ind, og målsætningen må derfor være en top 15. Vi er et forholdsvis lille felt og løbet kommer nok til at ligne Hobro (sidste weekend) lidt, med mange ryk.

1 kommentar:

  1. Kolmos kommer også, og jeg tror også Jeppe er til start, hvis han er klar ;)

    SvarSlet