lørdag den 30. maj 2015

Optakt til Grenå


GRENÅ, 4. omgange, 120 kilometer, 764 højdemeter

Jeg husker ikke jeg har kørt i Grenå før, hvilket egentlig ikke kommer til at være afgørende. Der bliver nemlig kørt på nye veje med en forholdsvis lang rute et allá Silkeborg, med en del kuperet tærren der skal overvindes inklusiv 2 nøgle bakker som skulle kunne lave den forventede udskilning. Jeg har ladet mig fortælle at på dage med vind så skulle der være åbent på især den første bakke som kommer tidligt. 
Nr. 2 bakke lægger 6 km før mål og kunne for nogle være springbræt til angreb. ! 

Jeg valgte at tage på en let rulle tur (løbsforbedredelses tur med lidt FTP intervaller) idag istedet for at køre i Holstebro. Knæet har det meget bedre og jeg har ikke mærket noget til det siden onsdag. Jeg vil har dog ikke ville tage nogle chancer ved at starte ud en dag for tidligt. :/

Nu må vi se hvordan det kommer til at forløbe imorgen, og så får jeg da svar på om dagen er den rigtige at køre hård cykelløb eller om knæet skal bruge et par dage mere. 

Jeg tager løbet lidt som det kommer, knæet skal nok lige igang så mon ikke det første angreb kommer der efter :P 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar