tirsdag den 30. juni 2015

Sommerferien og genopbygning

Med først det næste cykelløb d. 30 Juli kommer der en lidt længere opbygningsfase her sommerferien igennem.  

Sommerferie !
Tyrkiet bliver min afslapningsplatform i ca. 10 dage inden jeg tager på en mini træningslejr i og omkring Harzen, nærmere betegnede Braulage. Det er noget som jeg har haft stor succes med, i de seneste 2 år. Jeg synes området nede omkring Braunlage er super fedt i sig selv, og når så også klimaet er på den gode side af 25 grader i slut Juli, så er der lagt op til masse kvalitetstimer i sadlen.

Træningsmæssigt
Min primær fokus kommer til at være i og omkring z2-z3 bestående opbyggende grundtræning. Jeg begynder på noget mere løbsfremmende træning i Harzen.
Bestående af nogle FTP intervaller på de længere stigningerne og vo2max op af de små stejle.

Jeg har også overvejet at investere i et par gode løbesko, for på den må at kunne holde mig lidt igang i Tyrkiet. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar