tirsdag den 15. december 2015

Opfølgning af ugen med sygdom, gode watt og en kommende test.

Efter en lille uge med en mild influenza, har jeg haft en god weekend med 2 effektive træningspas. Weekenden blev sparket igang, i forbindelse med Kolding Light-Festival. Hvilket var et super flot arrangement. 

Ugen var tiltænkt restitution, så et kort sygdoms forløb passede fint ind - nu når det endelig skulle være. :/ Jeg havde planlagt en tur til Hammel om fredagen, for at køre et motions cross-cykelløb om lørdagen. Jeg var derfor lige ude, og banke rusten af min ellers så fine teknisk snilde ... eller noget, om onsdagen.




Grundet en del halv-hidsige kommentar til mit opslag på Instagram valgte jeg at aflyse... Eller jeg aflyste fordi, jeg ikke lige følte for 1 time med full gasss..med snot næse.. I stedet tog jeg ud og kørte en fin grundtræningstur i den lokale cykelklub (KBC), hvilket er fast rutine vinteren igennem.

Du kan finde turen inde på Strava eller følge linker her: https://www.strava.com/activities/449013880/analysis





Søndag blev til en tur på landevejen i selskab med min watt-måler. Jeg skulle til et familie fortagende, med brunch og efterfølgende julebag i Vork nær Egtved. Det var derfor oplagt at køre en omgang AT75 (det kan du læse lidt om her: AT60). Sjovt nok kørte jeg sidste år 210w. Nu tonser jeg rundt på 230watt. Der kommer wattene virkelig én til gode, når man vil følge sin egen.udvikling.





Igår blev det til 1½ times styrketræning, og idag står den på endnu en AT75. Inden der køres Juletur med efterfølgende hjemmebag, nede fra den lokale cykel pusher: Cykelnøderne

Team samling og laktat test 

På fredag går turen til Slagelse, hvor jeg er sat på som den første til at køre test kl. 09.00. Jeg kørte sidste år en tilsvarende test oppe i Hammel, ved det team jeg har kørt på i den forgående sæson. Noget jeg skrev lidt om her: November-Test

PS: Altid dejligt når nogle tænker på en i julen.. især når det er ens arbejdsgiver ;-)
























1 kommentar: