tirsdag den 22. december 2015

Team Samling med Test

Endnu en hyggelig og hård weekend ligger bag mig. Stængerne er ved at være trætte, specielt efter en opfølgning på weekenden med KBC gutterne idag, i et voldsomt regnfuldt blæs-Julevejr... Men trods alt er julehumøret i top og motivationen det samme. 

Fredag hoppede jeg på et tog mod Odense, dog først efter at have fejret Juleferiens begyndelse med Tri-Tossen Oliver Martinussen. Det blev til en hyggelig omgang Brunch så depoterne var fyldte inden lørdagens test ved Hechmann sport i Slagelse.




Den stod i går på fredags svøm, hvor 2800 m blev tilbage lagt inden den står på skiferie, håber lidt at kunne få presset...
Opslået af Triatlet- Oliver Martinussen på 19. december 2015


Jeg holdte pitstop i Odense ved min søster, hvor Odense by blev udforsket. Jeg kom derfor først sent til Slagelse fredag aften. 8 timer på øjet blev det da til, og benene var egentlig fine nok trods en del km på gå ben i Odense.

En tidlig morgenmad blev indtaget (Læs: 06.45) inden vi blev kørt ud til Hecmann Sport, hvor testen skulle forgå, indendørs på en wattbike (stationær cykel der måler den kraft man lægger i pedalerne) Jeg havde aldrig inden prøvet sådan en hest. Jeg blev dog positiv overrasket, da det fungerede fint med at overføre sine mål fra racerens bikefit (cyklens indstillinger af de forskellige mål) som fx. sadelhøjden. .




"Hotel" - Georg Berg havde sørget godt for os, så efter testen var der en bid brød. Derefter var hyggen så ellers også forbi.... Sportdirektøren dirigerede os op på cyklerne, og gav os et blidt men nødesløs skub ud på landevejen inden der var frokost kl. 14.

Der var derfor tidligt ro i sovesalen efter der blev sagt godnat, for alle var blevet oplyst om en "vejtest" - hvad så end det skulle betyde?
Min Ungdoms hjerne kværnede der ud af, om en "Vej" test (altså en en kg test på vægten), evt. en Test af vejen (underlaget) eller måske sågar endnu en test... uhh, en gyser inden sengetid. Det var tydeligt hvordan ledelsen kørte det mentale spil, og der var derfor lagt op til marridt natten til søndag.

De mange svedture natten igennem var helt og aldeles spild af tid.:P
For, vi kørte blot cykelløb... Og med en ung rytterflok som vi nu engang var, bobblede testeronen nærmest, da vi efter 2 timer med forskellige intervaller blev sendt ud på 2 omgange af 10 km med frit løb.

Du kan se mine træningsfiler inde på Strava, hvor jeg har uploaded nogle ture sprængfyldt med watt . :D














1 kommentar: